dimarts, 22 de juny del 2010

Puig Campana - 27 de juny de 2010



El Multisport Beniarbeig organitza una ruta al Puig Campana el proper diumenge 27 de juny. L'eixida serà a les 7:30 enfront de l'Ajuntament i es prega puntualitat. La ruta serà d'uns 30 kms i un desnivell acumulat de 800 metres.

Com que per a fer la ruta ens em de desplaçar amb cotxe fins Polop cal saber molts anem per a organitzar els cotxes. Podeu confirmar l'assistència amb un comentari o bé al correu multisport@beniarbeig.com

7 comentaris:

  1. Jo segur que vaig, ens vegem el diumenge

    ResponElimina
  2. Jo també aniré.

    Aprofite per a comentar que estem preparant una ruta nocturna, amb sopar inclòs. Aquest diumenge ho parlarem però ja podeu donar idees.

    ResponElimina
  3. nosaltres anirem segurament 4, jo en el meu cotxe caben 2 bicis, un de ells anira directe que despres se queda per alli, el altre ja seria parlar-ho per avore si no agafem tans cotxes.

    ResponElimina
  4. Segons conversació telefònica amb el gran David "el Xato" este diumenge si no hi ha contratemps d'índole festiva podrem comptar amb la seua inesmitable companyia

    ResponElimina
  5. Jo també vaig, però no portaré cotxe.

    ResponElimina
  6. En el meu cotxe hi ha lloc per a tres bicis.

    ResponElimina