dimecres, 19 de maig del 2010

El fortí de Bèrnia - 22 de maig de 2010



Aquest dissabte 22 de maig pujarem al fortí de Bèrnia. 70 kilòmetres i quasi 1000 metres de desnivell acumulat. Hi ha rutes alternatives per a reduir la distancia si veiem que ens falten les forces, però l'idea es arribar fins al fortí.

La ruta començarà enfront de l'Ajuntament a les 8:00, hi ha que ser puntual que a mitjan matí el sol ja pega de debò. Podeu confirmar l'assistència amb un comentari o bé al correu multisport@beniarbeig.com.

4 comentaris:

  1. Aquesta ruta admet moltes variants, jo l’he feta aquest dissabte i el passat i des de Dénia son 80 kilòmetres. Animeu-vos que si es fa molt llarga acurtem i cap a casa. Això si, no espereu trialeres, tot es pista forestal i camins amb molta pedra i sempre cara amunt, jajaja.

    ResponElimina
  2. Ja m'agradaria a mi pujar al fortí de Bernia, la baixa te que ser una pasa, pero les cireres i la dona ara mateix son lo primer, aixina que sentinto molt esta setmana no podre anar.

    A pasar-ho be.

    ResponElimina
  3. (FELIP) XE SIMON, QUINA LLASTIMA! AQUEST DISSABTE ESTIC DE BODA EN CORDOBA, Y DE FIRA! HAGUERA ANAT SENSE DUBTE!
    COM T'HO CURRES........
    AH! CAIXA CATALUNYA M'HA PROMES TROFEUS, ÉS EL UNIC QUE PUC ARREPLEGAR, O SIGA QUE SI ENS DECIDIM A FER ALGUNA CURSETA MES ENDAVANT, YA SAPS QUE EIXE GASTO MENYS QUE TENIM....

    ResponElimina
  4. Pues aniré jo. Ja ens veiem

    ResponElimina